مشاغل مطالعاتى و نظارتى دور کار مى‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور درباره مشاغلي که شامل دور کاري مي شوند، گفت: مشاغل مطالعاتي، نظارتي وآنهايي که نياز به کار فکري داشته و احتياجي به حضور فيزيکي کارکنان نيست، شامل طرح دورکاري مي شوند.

لطف الله فروزنده در گفت وگو با پايگاه اطلاع رساني دولت در پاسخ به اين سوال که چه مشاغلي و با چه کيفيتي شامل دورکاري مي شوند، اظهار داشت: براي اينکه محدوديتي ايجاد نشود، طبق بند 3 آيين نامه دورکاري به هر دستگاه با معيارهاي که دارد، اجازه مي دهيم تا مشاغل خود را از نظر دورکاري بررسي و نتايج کار را به ما اعلام کند.

وي افزود: بر اساس هدفي که مدنظر است، تمام مشاغل به يک صورت شامل دورکاري نمي شوند، بعضي از مشاغل 2 روز، برخي ها 3 روز و تعدادي هم تمام طول هفته دور کاري دارند.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تصريح کرد: به طور متوسط 20 درصد از هر دستگاهي بايد به صورت دورکاري مشاغل خود را تعريف کنند ولي بعضي ‌ها از دستگاه ها توانستند تا 50 ،60 درصد از مشاغل خود را به صورت دورکاري ارائه کنند. اما هدف گذاري بر اين است که تعداد بيشتري از مشاغل شامل دورکاري شوند.

فروزنده در ادامه گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني دولت درباره برنامه هاي دولت براي فراهم سازي زيرساخت هاي اجراي بهتر طرح دورکاري گفت: دور کاري تنها صرفاً شامل بحث کار الکترونيک نيست، دور کاري به 2 روش است، بعضي از کارها لزوماٌ بايد داراي امکانات الکترونيکي باشند، در نتيجه بايد مقدمات آن فراهم شود اما برخي از کارها نيازي به وسايل الکترونيکي ندارند.

وي تصريح کرد: مشاغلي که امکان آن فراهم شده است، دور کاري مي‌کنيم اما مشاغلي که حتماً نيازمند سيستم هاي الکترونيکي است، تا سيستم آن فراهم نشود، دورکاري نخواهيم کرد، ولي بخش اعظمي از مشاغلي که مطالعاتي، نظارتي و فکري هستند، نياز به سيستم ندارند، کار پروژه‌اي براي آنها تعريف مي‌شود. که کارمند کار را انجام و تحويل مي دهد، نوعي پاداش براي او در نظر گرفته مي شود و براساس عملکرد مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: